2 December 2022

Najczęstsze błędy kulturystów

Zazwyczaj ćwicząc na siłowni, chcemy osiągnąć natychmiastowe efekty, ale niestety nie możemy oczekiwać, że po tygodniu nasz biceps zwiększy się nagle o 5cm., Dlatego tez bardzo często osoby ćwiczące zbyt często zmieniają diety, gdyż uznają, iż poprzednia po prostu nie działa. Na wszystko potrzeba czasu średni czas, po którym możemy się spodziewać jakichkolwiek efektów to 21 dni. Bardzo wiele kulturystów nie zwraca uwagi na tabele kaloryczne ani wskazania ilościowe poszczególnych składników a wręcz cześć jest przekonana, że jak dużo zje nabierze więcej masy. Niestety bardzo ważna jest zrównoważona dieta, w której przestrzega się spożywania odpowiedniej ilości witamin, białka, tłuszczy i węglowodanów. Ponieważ wszystkie one odgrywają bardzo ważną rolę w budowaniu rzeźby. Bardzo ważna jest również ilość spożywanych posiłków…najlepiej 5 w równomiernych odstępach czasu, co zatrzyma odkładanie się tkanki tłuszczowej. Bardzo dużym grzechem jest podjadanie pomiędzy posiłkami szczególnie węglowodanów, które w nadmiernych ilościach niestety zwiększają tkankę tłuszczową.

Previous post Ziarno Guarana
Next post Kulturystyka a odżywki